niedziela, 7 września 2014

Długo noszona decyzja o stworzeniu tego bloga, właśnie ziściła się. Ten blog powstaje na własny pożytek , nauki , która zaprowadzi mnie do miejsca z którego zaczęłam. Do pełnego optymizmu, wiary w ludzi, radosnego nastawienia do życia. Jeżeli chcecie, czujecie potrzebę lub jesteście w tym samy punkcie co ja, to serdecznie was zapraszam. Postanowiłam naprawić swój stosunek i wszystko to co po drodze zgubiłam, mój wielki entuzjazm , radość , optymizm. Poszukać odpowiedzi w głębi siebie dlaczego ? Znaleźć sposób relaksacji , nauczyć się myśleć pozytywnie, czerpać z życia ,cieszyć się drobnostkami . Nie napędzać myśli negatywnych , nie pobudzać strachu , wypędzić lęki . I jak by to dziwacznie nie brzmiało tego będe szukać .

zdjecie pochodzi z portalu KPW.
Ściskam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz